Forum des étudiants en Orthoptie d'Amiens Index du Forum Forum des étudiants en Orthoptie d'Amiens

FAQ  -  Rechercher  -  Membres   -  S’enregistrer   Connexion
erker, meer bewust, meer op point.FC

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forum des étudiants en Orthoptie d'Amiens Index du Forum >>> Partie publique >>> Présentation
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
yaya2017

Féminin

MessagePosté le: Mer 16 Mai - 06:28 (2018)    Sujet du message: erker, meer bewust, meer op point.FC Répondre en citant

Loading...Dus dat betekent dat Nike materialen en andere innovaties heeft gemaakt die goed werken in termen van prestaties, maar gewoon niet mooi genoeg zijn om in een schoen te passen? JH: Er zijn kasten vol met dat spul! Natuurlijk! We zijn voortdurend aan het experimenteren met materialen en avant-garde gedachten en idee?n die aan het eind van de dag niet de test van Nike Roshe Run Femme deze unieke balans tussen vorm en functie doorstaan. Er zijn bepaalde dingen die we bij Nike doen, waar we de bocht voor zijn, en we zullen deze radicale expressie Nike Air Vapormax Donne levend houden, omdat we denken dat het iets nieuws zal cre?ren. FC: Je Nike Free 5.0 Femme opmerking over Nike als 'radicale expressie' maakt echt ik denk aan de minimale schoenentrend van de laatste paar jaar. Er waren nog lange tijd goede kicks en Nike bezit deze ruimte echt met deze echt optimistische, futuristische tinten. Toen zagen we dat iedereen alleen iets dystopischer-witte of zwarte schoenen wilde dragen-grotendeels onder druk van Adidas. Heeft het minimalisme de eigen kleuruitdrukkingen van Nike ondergraven en zijn vermogen beschadigd om de markt te prikkelen met wat het het beste doet? JH: Ik zou zeggen dat ik Nike nooit in één bepaald genre zou willen verdelen. Ik zal zeggen dat www.rockstarbodies.co.uk een ding dat diep in de smaak valt bij consumenten vandaag de fusie is van technologie met, ik noem het ambacht: een beetje eenvoud met een beetje een Nike Air Max 2017 Mujer radicale benadering.

Ik denk dat mijn directe antwoord is, dat in alle modecycli de dingen wegebben en vloeien. Ik voel, en zie in het trendwerk dat we doen, de heropleving van kleur. Het zal niet zijn wat het was 3, 5, 10 jaar geleden. Ik denk dat het nog steeds zal zijn gebaseerd op sportneutralen met enkele synthetische kleuren. Maar ik denk dat de samenstelling ervan anders zal zijn. De meer bewerkte composities en de radicale eenvoud is iets dat ik bij www.aubergedupionnier.fr Nike probeer te verdedigen. Het is draagbaar, begrijpelijk; er is een niveau van zuiverheid en terughoudendheid. Tegelijkertijd willen we iets zeggen en een standpunt van vertrouwen in ons ontwerp projecteren.FC: sneakerheads en Nike Air Presto Womens influencers bepalen zo veel van de wereldwijde smaak. Is het frustrerend, als ontwerper? Hoeveel luister je, hoeveel stem je af? JH: Laat ik beginnen Adidas ZX 750 Donne met je te vertellen, ik moet een globaal besef hebben in mijn rol, in wat opkomt en eindigt, als je wilt. Als onderdeel daarvan besteed ik veel van mijn tijd aan het bekijken van belangrijke be?nvloeders die ik ken. Vertrouwenspersonen met wie we praten. En natuurlijk de algemene media, Instagram en andere voertuigen die laten zien waar macrotrends versnellen of vertragen.

We leven in een tijd waarin invloed en be?nvloeding zijn eigen activiteit is. En ik denk Nike Air Max 1 Donne dat het een veel diepere impact heeft op de manier waarop we zelf dingen selecteren voor ons lichaam en onze mode en hoe we onszelf projecteren. Ik denk dat het een continue cyclus is. Waar ik enthousiast over ben, is dat het steeds  meer belangstelling trekt voor merken zoals Nike. Wat is vers? Wat wordt er weggelaten? Wat is deze grotere dialoog met dit brede publiek en mijn hoop is dat het brede openbare ontwerp IQ of het mode-IQ blijft groeien - en omdat het groeit, zoekt het meer en stelt het meer vragen. Dat maakt dat we sterker, meer bewust, meer op point.FC moeten zijn: Nike heeft zojuist Flyprint uitgebracht - niet de eerste maar zeker de grootste inval in 3D-gedrukte apparatuur. Met zo'n technologie maak je je zorgen over schaalbaarheid? En denk je dat 3D-printen de industrie in het algemeen zal be?nvloeden? JH: Ik ben er Nike Air Vapormax Mujer een fundamentele voorstander van dat we in design en creativiteit aan het begin staan ??van een nieuw tijdperk. Letterlijk, ik denk dat het een enorm omslagpunt is in de creatieve industrie om de kracht van computationeel ontwerp, Nike Roshe Run Femme ambacht en calculus bij elkaar te hebben, waar generatief ontwerp voldoet aan additieve productie. Je neemt het batchproces en verkleint het, omdat uiteindelijk de mogelijkheid bestaat om 1: 1 te doen [een schoen die voor één persoon is ontworpen].

Publicité

MessagePosté le: Mer 16 Mai - 06:28 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forum des étudiants en Orthoptie d'Amiens Index du Forum >>> Partie publique >>> Présentation Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Portail | Index | Panneau d’administration | créer forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation